30 maj, Koh Tao, Thailand

Hej :)

Vi ar fortfarande kvar pa Koh Tao. Snart har vi varit har 2 veckor. Men vi ar sa lata nu i slutet att vi inte orkar forflytta oss. Nar man har varit lange pa ett stalle borjar man langta harifran. Vill se nagot nytt. Jag har faktiskt borjat langta hem lite grann. Men det kanske ar bra, for nu ar det inte lang tid kvar tills jag kommer hem till Sverige :P

Ikvall ska vi kaka middag och kolla pa film, The Dark Knight :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vi gor inte sa mycket har pa Koh Tao. Gar upp tidigt, gar till stranden och ater frukost, solar hela dagen, gar hem, duschar, gar och kakar middag och kollar pa film. Sa ser var vardag ut pa Koh Tao. Hur ser er ut hemma? :P haha. Vi har det iaf underbart har :) Men som sagt har borjat langta hem.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej, nu har jag varit flitig och svarat på mailen. Sofforna är ute på Blocket, köpare har tingat dem och i morgon kväll försvinner de. Du har inte ångrat dej? Fina, blommiga, urblekta...

Buketten från dej har klarat sig så fin och rosorna är perfekta fortfarande. Tog loss rosorna och gjorde en lite bukett (3 st) och lade på mammas grav idag (Mors dag) så blev det från dej också!

Idag har jag satt blomplantor i massor av krukor så det skall se blommigt och välkomnande ut när du kommer hem. Du är så välkommen hem!!!!!!!!!!

2010-05-30 @ 22:31:21
Postat av: annelie lundin

hej tjejen

det ska bli kul att se dig.

här ska vara soligt hela helgen.

vad bra att pappa får någon att pyssla om snart.

bara han inte gör illa sig i loppet på lördag.

kramar annelie och gänget

2010-06-04 @ 15:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0