22 maj, Koh Tao, Thailand

Hej hej hej :)

Jag alskar Koh Tao. Varldens underbaraste o :) Sa fint och vadret har varit kanon. Mycket battre an vi hoppats. Det enda jag inte gillar ar tupparna som bor vi oss. Dem borjar gala kl 3-4 pa natten och dem ar hur manga som helst. Vi blir nog kvar pa Koh Tao 3-4 dagar till. Vill inte aka harifran. Skulle kunna bo har :)

Hort att ni har det varmt hemma. Kul for er efter en san kall vinter. Hoppas det haller i sig tills jag kommer hem :) Inte lang tid kvar nu. 6-10 juni kan ni vara beredda pa att traffa mig :) Fast det borjar kannas konstigt att man snart ska aka harifran. Kommer sakna det som tusan aven om jag saknar er! <3

1 manad kvar tills jag blir 20 ar idag :) Wiho!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ojdå, kommer att bli trångt hemma igen. Fast nu är altanen invigd för säsongen. Camilla och Fredrik var hemma och grillade i går (lördag). Då har man ju lite extra utrymme utomhus också. Fina vädret är över för denna gången, 11 grader och lätt regn.

2010-05-23 @ 15:30:09
Postat av: Lena B

Efter en regnig och kylig dag eldar jag i kaminen. jaja det blir väl varmt igen. Jag måste säga att du är en väldigt bra fotograf. bilderna från Halong bay är helt underbara. Välkommen hem. träden har en underbar grönska och det är vackert på ett svenskt sätt. kram lena

2010-05-25 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0