19 maj, Koh Tao, Thailand

Idag gick vi upp jatte tidigt. Runt 8 tiden. Det var sol ute och vi som var beredda pa regn blev glada och gick ner till stranden direkt :)

Lag nastan hela dagen pa stranden. Vet ni vad? Jag har gatt och blivit en bokmal tror jag. Har last en hel del bocker pa den har resan, och det trodde jag verkligen inte. Har kommer en lista for er som ar intresserade :P

Snabba Cash
El Choco
Flyga Drake
Lat den ratta komma in
Den amerikanska medborgaren
Sista chansen (Haller jag pa att laser nu)

Sa manga bocker har jag inte last pa flera ar tillsammans. Det ar iaf jatte skont att lasa och fordriva tiden pa.

Bra vader hemma?

Stadium, har ni fatt mitt vykort?

Det ar iaf underbart att vara tillbaka pa Koh Tao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0