15 maj, Koh Chang, Thailand

Hej :)

Idag hyrde vi moppe, blev inget igar for vi vaknade av att det sporegna. Men vi hade en trevlig dag igar iaf. Gick ner till stranden och at, jatte god pesto pasta. Sen gjorde vi inte sa mycket, men hade trevligt anda.

Dagen innan blev det en dag pa stranden med sol :) Sen pa kvallen blev det utgang, hade jatte roligt den kvallen.

Mer om idag. Vi hyrde moppe for 150 bath styck for en hel dag. Vilket ar ca 35 kr. Sen akte vi till White Sand Beach. Sanden var tyvarr inte sa vit som vi hade hoppats men det var ganska fint men inte den basta. Solade en stund och Carro och Hannes gick och tog en body scrub och sen nar dem kom tillbaka gick jag och Anton och tog en ocksa. Kostade 500 bath for 1 timme. Nu ar man len som en baby :) Det var skont men i armhalan kittlades det som tusan. Jag lag och skrattade och thailandarna skrattade at mig haha.
















Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja, du vet vad jag tänker skriva...

Vad som helst - taxi, jogga eller what ever men inte moppe!

2010-05-16 @ 19:19:08
Postat av: Agneta Brander

Hej Elin!



Samtycker med din pappa vad gäller moppe!

Vilken fantastisk resa du verkar vara på!

Träffade Anders på Friskis och fick höra om din resa och nu har jag ju själv fått läsa, mycket spännande.

Sköt om dig!

Kram

Agneta Brander



2010-05-16 @ 21:08:18
Postat av: Sarah Nylund

Tycker mycket om det du skrev! Underhållande att se lite prima grejer och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0