11 maj, Bangkok, Thailand

Hej :)

Idag kom vi till Bangkok och Thailand efter en kort flygresa pa 1 1/2 timme fran Laos. Vi borjade direkt med att aka till MBK och shoppa. Kopte 3 par skor :P Ja, jag vet jag har for mycket skor. Men dem ar ju sa fina :) Vi spenderade hela dagen dar och sen pa kvallen shoppade vi lite pa Khao San Road dar vi bor. Sjukt ocksa, vi sprang pa Petra som vi traffade i Vang Vieng. Sa roligt att man stoter pa manniskor som man har traffat under resan :)

Vi har inte markt nagot av oroligheterna har i Bangkok forutom att vi sag nagra militarer som stod bevapnade. Och sen att det ar valdigt lite folk har. Sist vi var har kryllade det av folk overallt pa gatorna. Nu ar det ganska lugnt.

Imorron aker vi till Koh Chang. Hade egentligen velat akt ner till Sodra Thailand men det blir nog bast att gora sa har. Sa imorron blir sista resdagen pa ett tag nu hoppas jag. Jag orkar inte aka mer buss. Ska bli skont att ta det lugnt och sola och bada och kanske dyka lite. Det ska inte bli sa mycket fest eller shopping nu. Maste spara pengarna.

Jag saknar er dar hemma. Inte Sverige, men er! Hoppas ni saknar mig lite ocksa. Ni ar daliga pa att kommentera.

Jag har mitt thainr igen! +66875566209 tror jag det ar.

Skriver igen fran Koh Chang! Manga kramar <3

Kommentarer
Postat av: micha

tack för vykortet, jag blev jätteglad! hade inte tackat nej till att vara där nere nu med dej! vi får ta det en annan gång ;D saknar dig men nu är det inte så långt kvar. NJut och ha jävligt roligt! sitter hemma och väntar med en skål popcorn ;) haha kram på dig vännen

2010-05-11 @ 21:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0