9 mars, Gili Island

Hej dar hemma :)

Befinner mig nu pa Gili. Kom hit ikvall fran Bali efter 12 timmars resa. Men vi hade trevligt sallskap sa det gjorde inte sa mycket. Bali var galet bra fest dem tva kvallarna vi var ut. Blir mer fest nar vi aker tillbaka dit. Nu ska vi stanna pa Gili i ungefar en vecka sen aka till Lombok och aka till ett vattenfall. Darefter ska vi till Bali till en vulkan och sen tillbaka till Kuta. Dar blir det mer fest och surfning :)

Jag mar jatte bra. Helt underbart har. Saknar saklart er dar hemma. Nu bor vi pa ett jatte mysigt stalle har pa Gili med tva killar fran allingsas, Jonas och Andreas. Imorron ska vi fyra sticka ivag pa en snorkling trip. Ska bli jatte harligt. Blir dykning senare i veckan :)

Ett kort inlagg idag men jag skrev ju ganska nyligen, men det ar gratis internet har pa vart hotell.

Hare sa bra tills nasta inlagg :) Beratta garna hur ni har, alskar att lasa era kommentarer :) Kramar

Kommentarer
Postat av: Camilla

Då är du på samma ställe som din käre bror var för 3 månader sen! Lite skumt :)

2010-03-09 @ 20:27:08
Postat av: Maggi

Saknar dig här hemma! <3

2010-03-10 @ 00:08:34
Postat av: annelie lundin

hej tjejen

man märker att du trivs.

man är bra avundsjuk.

nu börjar snön smälta bort och solen värmer skönt.

bosse har opererat sin höft och fått en protes. han mår bra.

jag vet en mamma som hade varit jättestolt över sin dotter.

kramar från annelie och gänget

2010-03-11 @ 21:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0