4 mars, Kuala Lumpur

Hej idag igen.
Ar inne idag och forsoker lagga upp bilder. Satt inne i 2 1/2 timme igar men fick inte upp en enda bild. Upload failed stod det hela tiden. Riktigt trist nar man har suttit och vantat i evigheter pa att bilderna ska bli fardig laddade.

Shit vilken dag jag och Carro har haft idag. Gick upp och gick och kaka frukost tillsammans med Jocke innan han stack ivag till flygplatsen for att aka till Bali. Sen har vi shoppat hela hela dagen. Vi kom hem for nagon timme sen, sa vi var nog ute och shoppa i 8 timmar med inraknad lunch da. Men sjukt lange. Har kopt massa fint :) och billigt. Mycket av det jag har kopt kommer jag ha kvar har nere, men skickar hem lite grann och sen en del grejer som jag inte har anvand aker med hem.

Snart ska vi ut och kaka middag sen ska vi ga pa bio. Alice in Wonderland i 3D. Ska bli kul o se hur den ar. Vi var och sag The Wolfman igar, men den var inte alls bra enligt mig. Hoppas Alice in Wonderland ar battre!

Hoppas ni mar bra dar hemma. Kramar!

Kommentarer
Postat av: Linn

såg också the wolfman på alla hjärtans dag, satt och skrattade,haha, jätte töntig! De verkar som ni har det jätte BRA din fuskis;P är riktigt avundsjuk! läser varje inlägg du skriver så skriv på ettotvå! töntigt rim men kunde inte hålla mig;)PUSS&KRAM/LinnF

2010-03-05 @ 13:16:29
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

vilket fantastiskt hår du har på din profilbild!:)

2010-03-08 @ 10:45:28
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0