3 mars, Kuala Lumpur

Hejsan.
Nu ar vi i Kuala Lumpur. Akte tidigt imorse fran Taman Negara. Djungel trekkingen igar var riktigt rolig. Jobbig men rolig. Jatte spannande att se regnskog. Taman Negaras ska ju vara varldens aldsta regnskog ocksa. Sen gick vi over hangbron, 45 meter over marken. Riktigt roligt. Jocke var jatte radd, han ar namligen radd for hojder :P Stackarn, men han klarade sig igenom iaf.

Efter trekkingen satt vi oss pa en av resturangerna som ligger pa floden for att ata lunch. En av dem som jobbade dar var jatte trevlig och satt och spelade guitarr och sjung med oss. Sen fick vi en present, han malade oss i ansiktet som urbefolkningen i djungeln gor nar dem ska gifta sig. Det var jatte roligt och blev faktiskt valdigt fint. Forutom Jockes, han fick typ ett spindelnat i hela ansiktet :P

Kanner mig dum just nu. Sag idag att ni har ju varit jatte duktiga och kommentera, det ar bara jag som har missat det. I borjan kom alla kommentar upp pa forsta sidan, det gor dem inte langre. Men nu har jag last alla. Tack for att ni tanker pa mig.

Till Stadium: Saknar er ocksa! Sag att du hade kommenterat Pernilla. Tappade ju min namnskylt strax innan jag akte. Lustigt att ni hittade den. Idag var jag in pa en Stadium butik har i Kuala Lumpur. Inte samma kedja men den hette Stadium och hade samma marken som vi har. Lite roligt. En malaysisk variant av Stadium :P

Imorron blir det ordentlig shopping, ska bli sa jaklas roligt. Tjuvstartade faktiskt idag och kopte ett par skor for ca 60 svenska kronor. Billigt eller hur? :)


Sa har sag min ansiktsmalning ut. Ratt tufft va?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hahah jasså det hade dom. Kul att det finns ända där borta även om det inte är samma kedja=) hoppas du har det toppen och jag hoppas du solar lite åt mig med=) Här hemma är vi alla krit vita haha puss och kram

2010-03-16 @ 13:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0