29 mars, Ho Chi Minh City, Vietnam

Hejsan.

Igar kvall kom vi fram till Vietnam efter en lang dag mellan Indonesien och Vietnam.

De sista dagarna pa Bali var bra. Saknar Bali redan, alla manniskor som vi har traffat och haft sa underbart roligt med. Jag har dock varit riktigt dalig dem sista dagarna. Sa sjuk som jag har varit pa natterna har jag nog aldrig varit. Har fryst och svettats vart annat. Och dem menar jag verkligen fryst och svettats!

Jag har legat och sovit enda sen vi kom till Ho Chi Minh igar kvall. Sen klockan 9 ungefar till kl 2 idag. Nu har vi varit ute och atit, men far knappt i mig nagon mat. Forsoker dricka mycket vatten.

Jag har mitt svenska nummer igen nu till jag jag har skaffat ett Vietnamesiskt.

Till mina underbara vanner som skriver till mig pa Facebook. Vi fick hora igar att Facebook inte fungerar i Vietnam. Vet inte om det galler overallt men ni far hora av er har eller via sms eller mejl.

Saknar er! Kramar

Kommentarer
Postat av: josen

krya på dig elin!

2010-03-29 @ 12:21:19
Postat av: Madelene

Hej Elin

Jag ser att ni har det underbart där borta (förutom att du har vart sjuk) jag sitter och drömmer mig bort när jag tittar på dina härliga bilder. Sköt om dig. Kram Madelene "Stadium"

2010-03-30 @ 21:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0