26 mars, Kuta Beach, Bali

Hej.

Idag vaknade jag upp och madde inte allt for bra. Min kropp strejkade verkligen mot mig sa har legat i sangen fram till halv 4. Har varit sa trott och haft ont i kroppen. Fryst och svettas vart annat. Mar battre nu men jag hoppas jag ar frisk imorron. Det ar nog en kombination med somnbrist, uttorkning, forkylning och traningsvarken fran surfningen och allt festande.

Tankte iaf lagga upp lite bilder :)


Pontus och Jag. Bilden ar fran en forfest for nagra dagar sen.

Kuta Beach

Surfganget :) Simon, Jag, Carro, Niklas, Oskar, Teodor och Pontus

Avskedsbilden med grabbarna innan dem lamnade oss for Australien

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville du ha fler kommentarer?

Ok du skall få en av pappa - kort och gott "mineralvatten"!

2010-03-26 @ 22:16:57
Postat av: Lena B

vilka fina bilder coh vilka röda näsor. vatten, vatten ,vatten och sömn är även min rekommendation. hoppas du redan är bättre. kram

2010-03-28 @ 13:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0