25 mars, Kuta Beach, Bali

Hej allihopa!

Jag saknar er dar hemma. Horde att ni hade fatt lite snoovader igen :P hihi. Lite skadeglad for man ju bli :P Har ar det jatte varmt iaf. Ibland nastan lite for varmt, men jag ska verkligen inte klaga. Har kopt mig en solfjader sa den hjalper nar man blir riktigt varm.

Dem senaste dagarna pa Kuta sen vi kom tillbaka fran Lovina har vi festat en del. Umgatts med mycket harliga manniskor. Ett harligt grabbgang akte igar, massa tjejer som vi har umgatts mycket med akte idag. Och ikvall aker Simon och Pontus som vi har umgatts mycket med och rest ihop med sen vi tog dykcert tillsammans pa Koh Tao. Sa dem traffar vi for sista gangen den har resan. Dem aker vidare till Australien ikvall. Men vi ska traffa dem igen i sommar. Nara till Uppsala. Det ar jobbigast pa den har resan ar faktiskt att saga hejda till alla man har traffat har. Sa mycket underbara och harliga manniskor. Hoppas verkligen pa att traffa dem flesta igen.

Surfning
Igar testade vi att surfa for forsta gangen. Sa sjukt roligt. I borjan var det jakla jobbigt men mot slutet gick det jatte bra och jag stog upp flera ganger :) Jag tror jag lyckades fa tva riktigt bra vagor som jag gled pa. Det tycker jag ar ratt bra for forsta gangen :) Och nej pappa, det ar inte farligt. Inga hajolyckor har eller sa. Var inte orolig om du ar det.

Jag tror inte jag har sa mycket mer att skriva for den har gangen :P Ligger mest vid poolen om dagarna och sa. Imorron ska vi nog surfa igen var ratt morbultad efter igar sa vi hoppade over idag. Har ett stort blamarke pa laret och ont/traningsvark i rygg, axlar och armar.

Just det. Imorron ska vi nog gora en liten utflykt och kolla pa solnedgangen och aka till ett tempel. Det ska bli roligt. Imorron kommer ocksa Jocke, Martin, Filip och Peter (kompisar fran hemma). Ska bli super roligt att traffa dem och sa vad dem har haft for sig sen dem akte i slutet av december. Pa sondag, den 28 mars aker vi upp till vietnam via Jakarta. Sa det ar sista dagarna nu har pa Bali. Ska bli lite trist att aka men dags for nya aventyr :) Hade visst lite mer att saga. Men nu ska jag ga. Vi ska snart ut och ata avskedsmiddag med Simon och Pontus!

Manga kramar! Ta hand om er.

Tycker ni ar lite daliga pa kommentera ocksa. Vill ju veta hur ni har det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0