21 mars, Lovina, Bali

Hej :)

Ursakta daliga uppdateringen. Nu ar vi i Lovina som ligger hogst upp pa Bali. Vi hade hort valdigt bra om Lovina inna vi akte hit. Men vi hade nog lite for hoga forvantningar eller sa har vi bara hamnat pa fel stalle. Imorse akte vi ut pa en utflykt kl 6 pa morgonen for att se soluppgangen, delfiner och for att avsluta med snorkling. Det var jatte fint, men jag tror aldrig att jag har varit med om en jobbigare battur. 1 1/2 timme for att komma tills stallet dar vi skulle se delfiner. Baten gick inte speciellt fort. Vi sag en del delfiner, men bara pa hall. Ni ser en bild langre ner. Snorklingen var totalt vardelos enligt mig. Inga fiskar och ja bara trakigt.

Pa eftermiddagen sen akte vi till ett vattenfall som heter Git Git. Det gjorde hela resan. Jatte jatte fint :) Vi badade inte for det var valdigt kallt men det var jatte fint. Tur att vi akte dit annars hade nog trippen till Lovina varit onodig. Imorgon bitti aker vi tillbaka till Kuta. Ska bli skont att komma tillbaka och traffa lite manniskor igen innan vi ska resa ensamma i Vietnam i ca 3 veckor.





Behover jag saga mer?

Kommentarer
Postat av: kc

Heeej du är ju medlem hos bloggpeng.se

Tror du, du kan svara några frågor från mig =D

Funderar liksom att vara med i bloggpeng.se

Snälla svara =D=D=D==D

2010-03-21 @ 19:02:41
URL: http://kassiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0