26 januari Koh Phangan, Haad rin nai

Hej.
Igar bytte vi boende sa nu bor vi for 300 bath per natt. Det ar sjukt billigt att bo har nere. Men var bungalow ar inte sa jatte fin som den andra. Lite myror och sant, men det  ar bara att sta ut. Idag har det inte varit sa jatte fint vader. En liten regnskur och sen lite molnigt hela dagen, men det stoppar inte oss fran att sola :) Jag borjar fa lite farg nu, men mer ska det bli.

Myggbett har vi ocksa fatt. I massor. Tack Margareta for salvan, den hjalper :)

Ikvall nu har vi varit och atit middag. Pad Thai med kyckling. Har provat en hel del nya thai ratter. Kanner att jag vagar testa mer nytt den har gangen an sist jag var i thailand.

just det, imorron ska vi satta oss vid datorer igen sa da ska det banne mig upp bilder. Det gar jatte segt men da far jag sitta hela natten :P

Imorron fyller Carro 21 ar och da ska vi fira!! Vi har spanat in ett mexicanskt stalle, sa det blir tacos :D Sen utgang saklart. Dem tva svenska tjejerna vi traffade fran planet kommer hit imorron och ska bo nara oss sa dem foljer nog med ut och ater och kanske ett gang norska grabbar.

Oh, en sak till. I sondags var vi ute pa full moon stranden och festade. Det ar fest dar varje kvall. Jag gick iaf fire limbo igen som jag gjorde sist pa Koh Tao. Sa roligt, och pappa jag har inga brannskador :P

Uppdaterar igen imorron och ja, jag ar forsiktig och tar hand om mig :) Skot om er i kylan, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0