9 februari, Koh Lanta, Klong Khong Beach

Hej :)

Nu ar vi pa Koh Lanta pa en strand som heter Klong Khong Beach. Vi har inte hunnit varit pa var strand men det var lite stenigt just vid vart hotell. Vi bor i ett hotellrum med Oscar och Andreas som vi traffade pa var dykarkurs. Sa vi bor i ett rum med en dubbel sang som jag och Carro sover i och grabbarna far sova i extra sangarna. Vi kom fram ganska sent igar och gick flera timmar och leta efter boende. Allt var for dyrt eller fullt men tillslut hittade vi ett som passade oss. Vi satt bara och kaka och spelade kort igar utanfor rummet. Jatte trevligt och mysigt.

Idag har vi hyrt moped. Borde kanske inte saga det for nu kommer pappa bli jatte orolig men vill ju beratta for er andra. Det var iaf jatte roligt. 250 bath for en hel dag. Vi akte runt on och kakade pa en jatte fin resturang som lag med super fin utsikt uppe pa ett berg. Sen har vi akt och badat pa nagra strander. En var verkligen jatte fin. Vi var helt ensamma pa hela stranden i nagra timmar sen kom det tva personer.

Maste saga att jag verkligen inte kan langta hem just nu! Tyvarr pappa men din lax lockar inte lika mycket som allt har :P Imorron har vi varit har nere i Thailand i 3 veckor. Kanns helt sjukt. Tiden springer forbi.

Pa torsdag aker vi till Phi Phi :) Da ska vi traffa hela ganget fran Koh Tao och sa kommer Erik och Osama ner som vi ska traffa.

Vi hittade ett skandinavsikst dykcenter har pa Koh Lanta som hade losgodis. Alla blev helt till sig och kopte massa godis!

Om jag inte svarar pa sms ar det for att jag inte har sett det eller for att jag inte har pengar pa mobilen. Men fortsatt att skicka sms och skriva och kommentera har pa bloggen. Blir alltid lika glad att lasa vad ni har for er hemma :)

Och fortfarande ska jag forsoka ladda upp bilder. Glomde kameran nu. Trodde inte att vi skulle ga in pa internet.

Kramar fran ett varmt Thailand!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Erik M har med äkta svenskt lösgodis: Ferrari, hallon/lakrits-huvud, sura nappar och flaskor m.m.

Och det övriga du önskade.

2010-02-09 @ 15:41:14
Postat av: Lena B

Fick SMS från Pontus idag. Är antagligen på väg till Similanöarna just nu.Här skottar vi fortfarande men det är ljusare på morgon och kväll. Fortsätt njuta

2010-02-10 @ 22:09:34
Postat av: Camilla

Hej gumman! Låter verkigen hur härligt som helst där nere, både Fredrik o jag blir avundsjuka :) Men vi får nöja oss med en liten tripp till Sälen nästa helg o ladda batterierna, så det ser vi frame mot! Får jag låna den där mörkgröna skidjackan jag lånat av dig tidigare?

Kraaam!

2010-02-13 @ 10:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0