7 februari, Koh Tao

Hej :)

Igar blev jag klar med den andra dykar kursen. Sa jag har nu Advanced Open Water. Nattdyket var riktigt haftigt. Det tycker jag att alla borde testa. Lite laskigt var det i borjan att hoppa ner i vattnet nar det var helt svart men sen var det lugnt. For att svara pa Mickas kommentar sa har vi inte tagit nagra undervattensbilder. Man kunde hyra en kamera, men ville inte lagga ut pengar pa det. Men nagra andra i gruppen hyrde sa kan forsoka lagga upp nagra bilder sen. Och ja vi har sett massa roliga fiskar :) Nemo, barcuda, rockor, butterflyfish, angelfish, Murana, Grouper (som ar en helt enrom fisk och jatte ful, blev nastan radd nar jag sag den). Ingen haj tyvarr. En av vara instruktorer hade sett nagra stjartfenor men inte mycket mer.

Koh Tao har iaf varit helt underbart. Vi har traffat sa mycket trevliga manniskor. Alla fran var dykar grupp ar hur harliga som helst. Ikvall lamnar vi kara Koh Tao och aker vidare nerat. Koh Lanta ar nasta stopp i nagra dagar och darefter blir det Phi Phi :)

Nu ska jag ut i solen igen och njuta for sen ska jag aka boat och buss i ca 15 timmar. Kramar!

Kommentarer
Postat av: Lisa aaa

Fyfan vad avis man är!!! Vi var på Koh Lanta, underbart fin ö :)! Ha det så braaa!

2010-02-07 @ 10:21:50
Postat av: Pappa

Det känns som en lättnad att dykandet är över. Det är något jag inte gillade att höra om. Bada, softa och se er om i stället. Ha de bra!

2010-02-07 @ 22:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0