4 februari, Koh Tao

Hej allihopa :)

Det var nagra dagar sen jag skrev nu. Vi har haft fullt upp. Vi akte fran Koh Phangan i mandags. Tva dagar efter Full moon. Vi var tvugna att ta igen oss lite granna. Blev en lang och galen natt. Sa jakla roligt. Jag tycker att det ar nagot alla borde gora. Ga pa Full Moon Party!!

Direkt nar vi kom fram till Koh Tao startade vi var dykar kurs. Padi Open Water. Har hallit pa i 4 dagar nu och igar gjorde vi teoriprovet och idag gjorde vi vara tva sista dyk :D Sa jag ar nu en Scuba diver! Haha, en av killarna som jobbade pa var bat som vi var ute och dok med kallade mig Scuba Ninja nar jag stod dar med hela utrustningen pa mig. Han tyckte jag att jag sag ut som en liten ninja i dykarutrustning.

Imorron ska jag ta Open Water Advanced. Da ska vi ner pa 30 m och sen nattdyk och annat spannande. Carro hoppar over kursen for att hon ar jatte forkyld. Det ar jag med men jag ar en krigare. Vill jag gora natt sa ska inte en forkylning sta ivagen. Nu maste jag kila, vi ska kolla pa en film tillsammans med varat dykar gang. Vi hade en undervatten filmare med oss, sa vi ska kika hur vi ser ut under vattnet :D Sen blir det middag med ganget. Har traffat sa mycket harliga manniksor :D

Koh Tao ar varldens basta o!

Hoppas ni mar bra for det gor jag :D

Kommentarer
Postat av: michaela

låter så jävla underbart!! e inte avis, nej nej haha

hoppas du kommer ha det underbart och bäst! och det tror jag du kommer ha också :)

saknar ju dig men tänk inte på det haha have the time of your life så att säga :D



själv snöar man nästan in här hemma, snön verkar aldrig ta slut.. men det är ju också roligt, jobb + snö haha :D



sola lite åt mig också hihi



har du tagit några undervattensfoton? Har du sett några roliga fiskar?



pussis o kraam!



2010-02-05 @ 17:23:31
Postat av: Linn O

Jag vill också vara i Thailand. Jag vill också sola. Jag vill också snorkla. Jag vill också ha det hur underbart som helst. Puss

2010-02-06 @ 22:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0