22 februari, Langkawi, Malaysia

Hej
Nu ar jag i Malaysia, vilket betyder att mitt thailandska nr inte fungerar langre. Har mitt svenska nummer just nu men ska inforskaffa mig ett malaysiskt nummer ocksa.

Imorron kommer vi att aka vidare till Perhentian Islands som ligger pa ostra sidan av Malaysia.

Har pa Langkawi har det varit okej. Inte lika fint som i Thailand men man ska absolut inte klaga. Vi har bott 10/11 stycken personer i ett tva vanings hus. Jag, Carro, Evelina och Fanny (Mottes pa Koh Tao), Sam, Alice och Lisa (Fran England) och nu bor aven Simon och Pontus med oss :) Idag akte tjejerna sa det ar bara jag, Carro, Simon och Pontus som bor i huset. Skont att ha mycket plats for oss sjalva. Idag var vi och besokte ett vattenfall. Sjukt fint :) Riktigt mysigt. Blev dock attackerad av en apa haha. Han borjade rycka i min pase, jag blev radd att man skulle bita mig sa jag slappte och sa sprang han ivag med pasen, da kom jag pa att jag hade kamera, mobil mm dar i. Han rev sonder pasen tog bara chips pasen och mitt forsvarets hudsalva. Sen kom det en hela flock med apor efter honom. Dem gillade nog chips mer an jag :P haha.

Saknar er dar hemma, aven om jag inte saknar Sveriges kyla.

Kram

Kommentarer
Postat av: micha

saknar dig!! och är avis på dig också haha så klart! imorse var det -26 grader här, väldigt skönt måste jag säga.. hoppas du har det bäst (och det har du väl också?!)

2010-02-22 @ 19:12:16
Postat av: Linn O

Elin du verkar ha de hur bra som helst och jag vet inte vart jag ska ta vägen när jag tänker på hur bra du har det!!! NJUT, jag antar att du gör det. Jag saknar dig också:) PUSSS

2010-02-23 @ 02:26:52
Postat av: Pernilla

Hej snygging :) ser att du har det underbart. Bettan hitta din namnbricka i en sturt på jobbet vi saknar dig. Bettan sa att när hon hitta den så måste du tänkt på oss :) vi tänker iallfall på dig. Njut vidare för här snöar det för jäkla mycket.. tusen kramar

2010-02-23 @ 11:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0