17 februari, Ao Nang och Koh Phi Phi

Hej allihopa.
Nu har jag verkligen varit urusel pa att uppdatera. Men jag har nog precis levt bland dem basta dagarna i mitt liv. Har haft sa grymt roligt. Koh Phi Phi var underbart. Kandes verkligen som vi var i Thailand med havet och alla klippor som reste sig ur vattnet. Och for att inte prata om nattlivet. Galet bra.

I torsdags kom vi till Phi Phi och Marcus och Johannes motte snallt upp oss vi piren. Tva av killarna som vi dok med pa Koh Tao. Alla stallena var fulla eller svin dyra sa dem sa att vi kunde dela rum med dem. Dem bodde inte sa glassigt men en stormadrass fanns mitt i rummet, som vi sov fyra stycken i haha :P. Vi bodde iaf gratis i 3 natter innan dem akte vidare och vi tog over.

Forsta kvallen blev det forfest med vanersborgs grabbarna fran Koh Tao. Det var ett till gang forutom Marcus och Johannes som var darifran. Sjukt kul. Evelina och Fanny var ocksa dar. Sen drog vi till ett stalle som heter Reggae Bar. Dar var det thaiboxning som gallde. Johannes och David forst upp i ringen. Darefter blir det Erik mot andra David. Det var sa javla roligt!! Inegn blev skadad forutom att ena David vaknade upp med en fet blatira och alla med traningsvark. Men alla tyckte nog att det var vart det :D

Pa Phi Phi stanger alla stallen kl 1 pa natten pga nagon skottlossning tidigare i december. Men det hindrade inte Partyt!! Pa 4 dygn sov jag ungefar 10 timmar. Gissa om jag var trott nar vi kom till Ao Nang igar.

Har traffat nagra Vasterasre pa Koh Phi Phi. Erik Moden och Osama. Men dem hade vi gjort upp innan med. Sen helt plotsligt dok Lotta, Alex o Klara upp. Marcus var ju dar, vi har haft samma resplan sen vi traffades pa Koh Phnagan. Sen igar innan vi akte hit kom Pontus, Rony och en till kille. Sjukt. Vasteras fest missade jag tyvarr eftersom vi akte. Sebbe och Jonas skulle ocksa komma men dem hann jag inte heller traffa. Synd!

Nu blir det ett valdigt langt inlagg. Men jag har haft det sa javla bra senaste veckan. Skulle kunna skriva hur mycket som helst. Livet leker :D

Tyvarr langtar fortfarande inte hem. Ska forsoka ladda upp nagra bilder nu. Garanterar inget. Skot om er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt vad mycket party. Finns det inga muséer eller annat kulturellt att besöka.

2010-02-17 @ 16:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0