6 april, Nha Trang, Vietnam

Hej :)

Hoppas att ni har haft en bra pask dar hemma. Sjalv har jag legat pa stranden har i Nha Trang. Har lyckats branna mig pa ryggen, inte bra. Nha Trang ar fint, mycket lugnare an Ho Chi Minh City. Vilket ar super skont, vi var sa trotta pa trafiken dar. I Ho Chi Minh finns det ca 4 miljoner mopeder. Helt sjukt!

Vi har inte gjort sa mycket har i Nha Trang. Mest legat pa stranden. Igar morse kl 7 var vi ute och powerwalkade. Jatte skont. Men jag har fortfarande valdigt ont i halsen sa ska nog vara lite forsiktig med det. Vi kommer nog att stanna i Nha Trang tva dagar till, sen aker vi till Da Lat. Ska vara jatte fint dar. Eftersom vi ansokte om visum for sent och vi kanner att vi inte hinner pa 15 dagar aker vi till Kambodja efter Da Lat och ar dar 1 1/2 vecka kanske och sen aker vi tillbaka till Vietnam for att gora norra delen, Hoi an, Hanoi och Halong Bay. Sen blir det Laos :)

Har ingen hemlangtan annu, men jag ser framemot att fa komma hem till sommaren och traffa alla. For saknade ar ni!

Just det Pappa, skriver det har. Skickade hem ett paket nar vi var i Thailand med lite grejer bla. mina bocker fran dykcertifikatet. Det kommer kanske i slutet av April, ar inte saker. Kommer sta ditt namn pa det. Sa du vet det.

Nu ska jag kila, skot om er. Kramar!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Paketet har kommit och jag har hämtat ut det men inte öppnat förstås.

...och Rönnby-tjejjerna är i SM-final!

2010-04-06 @ 07:34:31
Postat av: fanny

hej elin!



jättekul att läsa om allt ni gör. vår asienresa känns väldigt avlägsen nu när man varit hemma i 2 veckor :P

men ni ser ut att ha det bra iaf :)



tittar in och läser då och då, hoppas allt är bra med dig, saknar er tjejer!



PUSS!

2010-04-07 @ 22:18:55
Postat av: IDA BACKSTRÖM

Hejsan! jag såg att du var medlem på bloggpeng.se. Jag funderar faktiskt också på att bli det. Men eftersom du är medlem så skulle jag gärna vilja ställa några frågor till dig om bloggpeng. Och skulle vara tacksam om du svarade på dessa!:)

1. Vad tycker du om bloggpeng?

2. Tycker du att det lätt att tjäna pengar?

3. Tycker du det säkert?

4. Hur länge har du varit medlem och har du tjänat något?

2010-04-08 @ 19:21:44
URL: http://idacarolinabackstrom.blogg.se/
Postat av: Lena B

Visst läser vi och njuter av alla fina bilder och allt du får uppleva. Härligt att du mår bra nu och att ni verkligen får se annorlunda och spännande saker. Här är det inte lika händelserikt, men vi har haft sköna dagar i barcelona på påsklovet och ikväll ska Gryta Beer academy ha sitt månatliga möte ute Lycksta. Jag ska hålla mig vaken och hämta hem "grabbarna". Sköt om dig

2010-04-10 @ 15:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0