30 mars, Ho Chi Minh City, Vietnam

Hejsan.

"Idag" har vi varit pa The War Museum. Aven om jag var dalig forfarande kande jag att jag var tvungen att ta mig ut. Vi tog en promenad for dem sa att det inte var sa langt till museumet. Men vi gick saklart vilse och ja, men till slut kom vi fram. Det var intressant samtidigt som det var hemskt att se alla bilder pa manniskor som hade tagit sa stor skada av kriget har i Vietnam. Fredrik och Farfar, jag tror att ni hade gillade museumet valdigt mycket.





Efter museumet gick vi en vanda till en park och satt dar en stund. Sen gick vi och at yoghurt med jordgubbar :) Sen blev det Vietnamesisk Water Puppet Show. Jatte roligt att se. Dem var verkligen duktiga. Sok pa youtube om ni vill se, finns saker nagot klipp dar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0