28 april, Hanoi, Vietnam

Halong Bay imorron i tva dagar! Ska bli underbart.

Manga kramar

Kommentarer
Postat av: Pappa

Dåligt med kommentarer senaste tiden. Jag får väl skriva en då.

I kväll är det valborgsmässoeld vid fritidsparken och då eldas bl.a. vårt äppelträd längts bak på tomten. Jag tog ner det i vintras för det växte så fult, gav ingen frukt och gjorde gräsmattan så dålig och full av mossa. Det blir mulet och 10 grader så det är väl helt OK. Fredrik åkte till Uppsala igår. Längtar ni hem?

2010-04-30 @ 08:47:00
Postat av: annelie lundin

hej tjejen

du verkar ha det toppen

håller på att bygga en ny terass på framsida.

bosse och min pappa håller på.

mulet och blåsigt. får väl komma ner till dig för att få lite värme.

du verkar må gott i att åka runt och utforska.

ska till graven idag med Moa. lägger en rosa ros från dig.

saknar faktiskt dig

massor av kramae annelie och gänget

2010-05-01 @ 12:11:22
Postat av: Lena B

Här kommer en till "gamling" som passar på att uppdatera sig på din resa. Har just kollat in jonas H också. Snygga statyer i de gamla templen( jag visste inte att det vara flera stycken) tycker jag, som också vill ha så bruna ben som du har. Du får väl mannekänga i alla fina kläder när du kommer hem.I morse och i måndags var det frost!!! var rädd om dej!! kram Lena

2010-05-05 @ 22:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0