25 April, Hoi An, Vietnam

God morgon!

Har ar klockan snart 10 men jag har varit vaken i ca 3 timmar. Det har varit riktigt bra dagar har i Hoi An, forutom vart forra hotell har allting varit bra. Dem var lite knappa dar. Hoi An ar valdigt fin stad. Jag vill absolut aka hit igen :)

Vi har iaf shoppat en hel del, eller iaf jag. Sytt upp nagra grejer :) tva klanningar, en kavaj och idag ska jag prova min trenchcoat som jag bestallde igar. Alla sa att shoppingen har var jatte bra. Det konstiga ar att det finns inga kladbutiker, det finns bara skraddare sa om du ser nagot snyggt som dom har pa en skyltdocka da kan du kopa det plagget eller om det inte passar syr dem det efter dina matt. Man kommer ju bli lite krasen med passformen pa klader sen :P

Idag ar det iaf sondag och det blir annu en dag med lite shopping, pa tisdag har vi raknat med att aka till Hanoi. Ar inte direkt sugen pa att satta mig pa en buss igen. Men vi maste ju vidare.

Jag tankte ta med mig kameran ut idag, sa det blir nog en del bilder :)

Hoppas allt ar bra hemma och alla ni som ska flyga, hoppas att ni kommer ivag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0