Asien 2010

Min kommande resa kommer att vara till Asien. Jag började prata med en tjej som heter Caroline på resedagboken.se. Båda vi ville åka iväg men hade ingen att resa med. Mina kompisar vill inte åka eller har annat som håller dem fast. Så vi bestämde att vi skulle åka iväg tillsammans. Det kändes jätte bra redan när vi började prata med varandra sen visade det sig att hennes pojkvän bor här i Västerås och så hon var här och jag har varit och hälsat på i Falun.

Den 19 januari 2010 börjar vår resa i Thailand. Resan kommer vara i ca 4-5 månader. Vi kommer att åka runt till länder som Kambodja, Vietnam, Laos, Malaysia och Indonesien.


Bild: Thailand, 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0